2 Ekim 2012 Salı

Yeni Sezon'da!

Sonbahar yerini yavaş yavaş kışa doğru bırakırken diziler kendini göstermeye başladı.
 
Fanatiği olduğum dizilerin başında Leyla ile Mecnun geliyo..
Zeynep Çam varken iyiydi de Melis Birkan girdi işin içine abi kız rol yapamıyor. Zeynep daha doğaldı. Diziyi izlerken daha çok gülüyordum şimdi de gülüyorum ama eskisi kadar değil...Mecnunu sorarsan gene aynı mecnun..Hoooop ismail abi ve Çay Erdal bakkalda içilir sloganlarıyla bu sezonda benim gönlümde yer etti :)
Çarşamba günlerinin vazgeçilmezi...Muhteşem Yüzyıl...Bi ara Kuzey güneyede sarmaya başlamıştım ki Kıvanç o kadar zayıflamış ki görüntüsü  yakışıklılığını kaybettirmiş. Ben biraz etine dolgun seviyorum galiba :P Neyse Muhteşem Yüzyılda da Avrupa özentisi var ama geneline bakılırsa iyi... Şehzade Mustafanın robin hood kıyafetiyle ceylan avlaması, Cansu Derenin diziye dahil olması, Hürremin intikam oyunları, İbrahim Paşanın merakla beklenen ölümü, Kanuninin seferden sefere koşması gerektiği halde akşamları halvetten çıkamaması... bir çok şey daha var hangisini saysam... Yanlışım varsa düzeltin...
 
 
 
 
 
 
 
Onun haricinde izlediğim dizi falan yok... Dıgıtürk olduğu için HD yayın alıyorduk ama bizde her sene yaşadığımız problemi bu senede yaşadık...Faturadan tabi ki... Kampanyamız bitmiş ama bilgilendirme ya da yeni kampanya hakkında hiç bilgi verilmeden güncel faturadan izlemişiz. Neyse eşim defalarca dıgıtürkle konuştu ona rağmen Müşteri hizmetlerindeki arkadaşların bir dediği bir dediğine tutmuyor. Her vatandaşa ayrı muamele uygulanıyor. Bize mesela fatura 3 ay yok sinema kanalları açık... ayrıca plus'a geçtik. Mutfağa mı gidiceksin durdur kanalı geldiğinde izle... Kaydetme özelliği de var bnm için harika oldu ama dediğim gibi farklı muamele var her vatandaşa... sesimizi çıkarmasaydık iyiydi ama çıkarttık yapacak bişi yok...Sürüye uyarsan senden iyisi yok ama uymadın mı işte böyle :)