17 Mart 2014 Pazartesi

cumartesinden notlar

Cumartesi günü artık bebeğimiz için alışveriş yapma zamanı yaklaştığı için bir kaç bir şeyler aldık. Mesela battaniye, zıbın , tulum, çorap vs.vs. ufak tefek görünen şeyler bi hayli tuttu. Çocuğumun odası olmayacağı için sadece park yatak ve arabasını almaya karar verdik. Esparktan yapalım dedim hadi bi kaç şey derken mother care'den bebek arabası baktık :) Mağaza müdürü ilgilendi bizimle.İşte efenim ürünümüz İngiliz malıdır işte şöyle özellikleri vardır böyle açılır şöyle kapanır falan...Gel gelelim fasulyenin faydasına dedik :) Ama yavaş yavaş söyleyin erken doğuma sebep olmasın dedim. 2750,00 TL imiş :) ohoohoho diye güldük. Ne alıyoruz doğan mı şahin mi diye dalgada geçtik. 3lü zıbın takımına baktım o ne kardeşim öyle 109,00 TL.. Ben aldım LCW'den 3 tanesi 24,00 TL :)
Oğluuummmmm benimmmm kıyamam sana:) Bende daha iyilerini almak isterim elbet... O mağazadan alan vardır tabiki ama üç aylık bebeğe de 3 tane zıbın için değmez. Neyse çok yorulmuştum zaten gündüz annemle buluştuk ilk battaniyesini annem aldı. Tulum falan da almış ama onları görmedim. Battaniye güzeldi hoşuma gitti. Biz alışverişimizi yaptık bitirdik sonra İbrahim saçlarını kestirdi annem eve döndü malum babaannem vardı. Akşama yemek hazırlanması gerekiyordu. Bizde gezdik gezdik derken akşam eve geldik ama ben bayılıcaktım artık  o derece yorulmuşum:) Heee bi de dışarda yedik yemeğimizi köfteci apodan neyse ekmek arası söyledim ben eşim porsiyon söyledi ohhh diye diye yerken köftenin arasından bişicik çıktı... Ulem hep mi bana denk gelir böyle şeyler. Geri verdik adam başka bişiler yaptıralım dediyse de benim midecik yerinden oynadı yiyemicem dedim kusura bakmayın. Oradan çıkarken de kasada adam almadı mı parayı. Kardeş hadi benim için neyse kendi hatanız ama kocam löööppp löööppp götürdü gözümün içine baka baakkkaaa.... Kocamınkini artık ödedik bende dedim hamileyim o yüzden kusura bakmayın dedim. Eve geldik kayınvalidemin yanına bi uğradık tekke gibi uğramasan olmaz. Sanki işin rast gitmez. Aldıklarımızı gösterdik gözlerinin belertteee belerte baktı aldıklarımıza. Bende alıcaktım işte falan dedi bende yeter aldıklarımız sağol dedim. Anlattık mother care'de başımızdan geçenleri falan ibrahimin kızkardeşinin kullanmadığı bebek arabası varmış ona da kayınvalidesi almış ama ağır diye hiç kullanmamışlar bende iade etseymiş ya dedim meğer internetten almışlar... öyle şeyler bakılmadan edilmeden internetten alınmaz kiiii! illa sen kullan bende ibrahime belerttim gözlerimi ilk çocuğum kullanmam naparlarsa yapsınlar bana ne! alırken bana mı sordular...hahahahahyyt...En pahalısı olmasa da elimden geldiğince en iyilerini almaya çalışıcam. Bi kere geliniyo bu dünyaya. Bu kadar işte cumartesi anıları...Üstünden 2 gün geçti ben annem ve ablamın doğumgününü unuttummm... :'/ kendime inanamıyorum... Alışveriş beni benden almış haberim yoooookkk...