14 Mart 2014 Cuma

Vesselam...

İçimde minicik kıpırdanmalar :) diyemeyeceğim kadar büyüdü...23. hafta dolu dolu bitti. İçimdeki baya kungfular yapıyor. Geceleri özellikle acayip hareketler falan. Bu hafta ben biraz korksam da :)idrar yolları enfeksiyonu geçirdim 3 gün raporlu olarak evde yattım ama benden ev hanımı olmaz arkadaş. Akşamları evde olmak yetiyormuş:) Mekan değişikliği şart bana. Evde kaldıkça ya Müge Anlı'ya ya Esra Erol'a kendimi kaptırıp giderim. Mügeyle cinayet çözeriz Esrayla evlendiririz... Yorum bile yapmaya başlamıştım oysaki... tam kıvama gelecektim kiiiiii rapor bitti :) Kocamda ben evde olunca tüm işleri bana sarmaya başladı... Naz yapmak falan hak getire benim kocaya :) neyse çalışmak gibisiiii yooooook :D Teyit etmiş oldum böylelikle...Hasta olunca evden de çıkamamak çok kötü. Zaten çıksam anneme giderdim onda da sürahi nine demek halt etmiş yanında babaannem var. Devrildim yattım. Gelsin meyveler gitsin çikolatalar oohhh 3 gün keyfime baktım. İlk dört ay tatlı olarak ağzıma hiç bir şey koymamıştım ya 3 gün acısını çıkardım :) toplamda 7 kilo aldım :D ilk aylarda ne güzel bi kilo bi kilo derken son ay 2,5- 3 kiloya yakın alınca hem aile hekimindeki hemşireden hem de kendi doktorumdan zılgıtı yidimmm :) nabiiimmm ama yaa... Boğaz bu... Artık yavaş yavaş bebişimin eşyalarını almaya başlayacağız. Park yatak, bezleri, kıyafetleri, benim kullanacaklarım falan filan... Toplamda baktığın zaman az gibi görünse de yükte hafif pahada ağır.. Ayrıca doğum parası falan biriktirmek lazım. Hayırlısıyla gelsin de tek... Bakalım anası mı babası mı olacak :) Ana esmer baba sarışın :) Merakla bekliyoruz :)