24 Mart 2014 Pazartesi

bu hafta.

Gene bir haftanın başına daha gelmiş bulunmaktayız... 25.haftamız bizimmm... Şimdi bunları yazarken oğluşum tekmeler atıyor sanırım keyfi yerinde. Perşembe günümüz bizim kontrol günümüz şeker yüklemesi yapılacak. Yüz görüntüsü yani 4D ultrason var öncesinde. Çok merak ediyorum. Aklımda hep kollarıma ilk alacağım an var. Kokusunu duymak ellerini tutup gözlerinin içine bakıp bunu ben doğurdum dicem:) Allahım sorunsuz bir evlat olsun yeterki. Tunahanın küçüklüğünü hatırlıyorum hep. Bize o kadar benziyordu ki... Elifle fazla vakit geçiremedik. Babasının kopyası o da. 
Cumartesi günü bebek arabası ve yatak bakmaya gittik. Uzay gemisi gibi arabalar var. Pess dedim. Bizim baktığımız araba travel sistem olacak. Anakucağı da var tabikisi de. Park yatakta çok düşünmedik bizim için önemli olan araba. 
Kayınvalide yavaştan yavaştan su koyuvermek için ön hazırlık yapıyor. Bakamam edemem arkasından koşturamam falan filan. Doğmamış çocuğa don biçmek kolay tabikiside... Çalışan annelerin en büyük sorunlarından bir tanesi. Çocuğa kim bakacak? Ananeye götürsek babane trip yapacak üfff sinir oluyorum iyice. Kimseye yakın oturmayacaksın kardeşim. Uzak olacaksın ama kafan rahat olacak. Görmeyecek en azından kime getirip götürdüğünü bizim en büyük sıkıntımız o. 
Daha vakit var kendimi kasıp erken doğurmayayım çocuğu :)
Dün ibrahimin arkadaşı zakir vardı. Onlarda 2 ay önce 3 kişi oldular:) Kek ve kurabiye hazırladım çayla birlikte güzelce yedik içtik. Çocuk gerçekten çok büyük sorumluluk. Derdini anlatamıyor. Kuş bile derdini anlatamıyo ama zamanla gözünün içinden neyi var neyi yok anlıyorsun. Bu aralar Kamilde hasta. Canım ona da sıkkın. Bi türlü iyileşemedi hayvan. 2 yaşına girdi martta. Dolu dolu 2 sene geçti onunla. 
Saat 11.59 tam öğle saatinin geldiği çok belli. Çünkü acıktımmmmmmm ben. 
Annem ablamlarda... Tunahan ve elifin başında :)