21 Ocak 2013 Pazartesi

Alışveriş...

Cumartesi günü çıktım cadde cadde dolandım... Her zaman olduğu gibi kozmetik dükkanlarına uğramadan edemedim... Flormar'da %50 indirim varmış...Sanki bedava verdiler :D Dışarıda aldığım ürünlerin bu dükkanda ucuz olması beni adeta cezbetti... İlk bakışta kitabı andıran ve benim bunu katalog gibi algılayıp elimi dahi sürmemem şaşılacak şey :)
İçeriğine baktığımızda 12 adet rengarenk far 2 adet göz altı kapatıcı 1 pudra ve 2 adet allık ve benim istediğim renklerde olması mükemmel... Fırçaları biraz daha iyi olabilirmiş ama benim ihtiyacım yok fırçada sıkıntım yok çünkü :) 
Cumartesi günü aldıklarım...
Allahım ben bu kadar kokoş değildim :)
Flormar'dan far setimiz tamam... Şeftali allık ve perfect coverage fondöten, turbo boost maskara, ruj ile tamamladım sayılır :) Ojeleri silmek için artık asetona son... NOB asetonsuz temizleme mendilleri müthiş... Aseton tarihte kalmış artık diyebilirim... Flormar'ın da varmış 160 yaprak hemde... Tabi sonradan farkettiğim için değiştirmedim ama daha sonra alıcam onu kaçmaz benden :) D'olive ahhhh o zeytinyağı kokusu...Beni eskilere götürüyor. Minicik boyutlarıyla her yerde rahat taşınıyor. 
Velhasıl kelam...
Cumartesi kendim adına bir şey yaptım..Hiç kimseyi hiç bir şeyi düşünmeden...
Mutluyu muyum diye soracaksanız...
Hemde çok Mutluyum!!!