2 Ocak 2013 Çarşamba

Günlerden Çarşamba...

Hadi bakalım hepimizin gözü aydın olsun... 2013'e girmeyen kalmadı inşallah... Bizim buralardan pek ses çıkmadığına göre herkes sağ salim 2013'ü dünya gözüyle gördü demektir...
Siz yılbaşı gecenizi nasıl kutladınız bilmem ama ben eşimle dışarıda 2013'e merhaba dedim. Güzel ve keyifliydi. Mekanlar tıklım tıklımdı ancak dışarıda fazla eğlenen insan görmedim. Önceleri konser falan verilirdi bu sene sakindi her yer... Umarım tüm sene mutlu ve huzurlu geçiririz...
Yılbaşı günü yani pazartesi akşamı cuma akşamı gibiydi. Ertesi gün tatil olunca iş çıkışı sanki üzerimde bir rahatlama falan :) Tatil günü ise salı olmasına rağmen pazar gecesi gibiydi... Bugün iş başı ve günlerden çarşamba sanki pazartesi gibi :) Olan arada kaynayan olmayan cumartesiye oldu :) Cümlelerim karışık gibi ama benimle aynı şeyleri yaşayanlar bilirler ne demek istediğimi :)
Bu sene Yengeç burçları için güzel geçeceğini söylüyor astrologlar... Ayrıca çok şanslı olacakmışım... Hani nerde? Milli Piyango biletime amorti bile vurmadı...Hani şans... Daha yeni yılın ilk gününden bu bana yapılır mı? Ben böyle söylüyorum ama eşimi de teselli etmeyi unutmuyorum :) Ona da amorti bile denk gelmedi ama onun en büyük ikramiyesi benim :) Egoya bak egoya :)
Google büyüksün ne diiimmm sana...02 Ocak Barış Manço iyi ki doğdun... Barış Abinin hayatının özeti...


Barış MANÇO ve Kol düğmeleri İyi dinlemeler...