25 Ocak 2013 Cuma

Diyet ve Ben...

Aha!
Tarih tekerrürden ibaret derlerdi de inanmazdım...
Laynnn evleneli kaç yıl oldu da ben kilo aldım :D Kendime soru sorayım bakayım... Tamam iyi yemek yapıyor ya da yiyor olabilirim ama bu kilolar neden be kardeşim.. Şu genlerin içine ediiiimmm...Teyzeler annem tombiş tombiş gezerken benim zayıf olmam lazım... mümkün mü diye sormadım bile...
Kimseye ihtiyacım yok derken ben kendim bu olayın altından kalkarım derken olan 150 Papele oldu :D Valla baktım yapamıyorum... İş yerimde düşünün kamuda kantin açılışı yapıldı :D konfeti eksikti bi... o da olsaydı tam olurdu :D Yani diyeceğim şu kantin açılışı yapılırsa yapılsın da içimdeki şeytan dürtüklemese iyi olur... Abicim tost kokusundan durulmuyo...Akşam eve gitsem eşim bana sorsa bugün ne yaptın diye..Valla açık ve net yalanım yok... Çalıştım çalışmasına ama içiimdeki o tost kokusu olmasa bi de daha iyi olacaktı... Ya olur mu olur eşin kıskanç ise ve bu durumu daha önce görmediyse bnm iş haricinde nerde olduğumu merak edebilir ki bu benim için çok zor bir durum...
Neyse ihtimaller üzerinden değil de gerçekleri konuşalım..Hazır kelimelerim ağzımda laf kalabalığı yapmadan anlatayım... Velhasıl ben DİYETİSYENE gittim... 10 kilo için hem de...Kan testi vücuttaki su ve yağ oranı ölçümü yapılarak bana 3 sayfa şeklinde diyet menüsü verildi...Aslında beslenme alışkanlığımı değiştirmek-miş maksat....Ben ne güzel besleniyordum arkadaşım... Bi gazla pazartesi değil de Cuma Cuma diyete giren insan olur mu demeyin... Şaka espri hiç kaldıramiciiiimm...
Kadın kan testinden benim yediğim yemediğim sabah kahvaltı yapıp yapmadığımı hadi onu geçtim ilişkilerimde ani patlama ve dibe vurmaların hepsini bildi...OOOoha dedim kendi kendime... Müneccim misin nesin layynn sen dedim (içimden Tabikisi de)
Bugün itibari ile ben kahvaltı yaptım...Sabahtan bu yana o çok sevdiğim sütlü nescafemi içemedim..Neden çünkü yasak :( Ara öğünümde kavrulmamış badem yedim... Geçen gün arkadaşım badem verdiğinde yememiştim ama zoruyla yedim tabikisi de...Hava atmıştım o zaman kavrulmamış badem hiç tarzım değil diye...Al sana hava...Öğle aramda az çorba... Az kuru pilav der gibi... Offf kuru pilava burun kıvırırım normalde ama şimdi olsa da yesek... Kendime not: Birincisi ye ama az az ye...İkincisi ise şimdi yarı aç insan olaraktan elindekileri kaybedince üzülme... Sen kiloları ver sonra ye istediğini...
Çok iradeliyim umarım akşam anneme gidip bozmam... Çok inatçıyımdır farkındayım kendimin ama ne bileyim nefs denilen o şeye yenik düşmemem ve ısrarlara kulaklarımı tıkamam lazım... Yarınki hava durumuna bakıp dışarda yürümem lazım...
Ben kararımı verdim bi kere...Haftaya perşembe akşam görüşücez ya Allahım yardım et...