18 Ocak 2013 Cuma

Benim Umudum Aşkım...

UMUT IŞIĞIM...
17.01.2013 Günlerden Perşembe 21:45 seansı...
Tek kelime ile muhteşem...
Umut Işığım izleyeni sıkmayan hatta birçok insanın uzaktan duyduğu ya da izlediği insanları konu etmesine rağmen çok çabuk bizi empati kurmaya ve onları sevmeye iten bir hikayeye sahip. 
Matthew Quick'in romanından uyarlanan(Bestseller kitaplar arasında) filmde Pat'in eşinin aldatması üzerine işini , evini, evliliğini kaybeden bir adamın nasıl tekrar hayata bağlandığını izliyoruz. 
Oyuncu kadrosu mükemmel...Robert De Niro babası rolünde :) 
2 saat süren filmde bana radikal kararlar almaya bile zorladı diyebilirim. Bilmiyorum da artı ve eksi yönleriyle izledim filmi... 
Jennifer LAWRENCE (Tiffany) mükemmeldin bee... Dansların ve yüzünün güzelliği bitirdi beni :) Doyasıya izlenebilecek bir film... Şiddetle tavsiye edilir.


Filmden bir kaç kare size...

Not: Sevgili eşim beni kırmadın günün yorgunluğu üzerinde olmasına rağmen benimle birlikte sinemaya geldin sana burdan sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum :) fakat ilk yarısı güzel giderken ikinci yarısında yarım saat uyumasaydın pek bi datlı olacaktı ama ben seni her halinle seviyorum!!!