2 Nisan 2014 Çarşamba

ahhh kimin için atıyor bu yürek...

Youtube'ta kapandı be kardeşim iki şarkı dinlicez şunun şurasında. Onunda içine ettiler. Twittera iş yerindeki bilgisayardan girebilsem de evdeki dizüstünden giremiyorum. Ama tabletten ikisine de girebiliyorum. Bugünlerde gene bi yorgunluk... Uyku hali mevcut gözümü zor açıyorum.
Dün salı pazarına gittik malum saatler bi saat ileri alınınca hava aydınlıkken çıkıyoruz işten. Neyse bizim kayınpederin teeee askerlik arkadaşını gördük ailecek görüşüyorlarmış. Ben sonradan öğrendim.Kızıyla da Pazarda nasılsın iyi misin muhabbetinden hemen sonra *kusmaların devam ediyor mu?- Hayır. *Benim hala kusmalarım kesilmedi. Yiyip içemiyorum. 8 aylık olduk biz. Kilo aldın mı? - Evet. Düzenli almaya da devam ediyorum.* iyi hadi madem dedi.... Sonra biz yarın Zelişe gidicez sende gel dedi. Bi baktım acaba dalga mı geçiyo diye çünkü biz akşam oturmasına gidicez ibocan özlemiş yeğenini. Hani dedim ki onlarda mı akşam gelecekler. -akşam mı diye sordum. * gündüz oturması. dedi. -Ben çalışıyorum ama gelemem kii dedim. *İyi madem hadii görüşürüz dedi pırrrrr gitti. Ulen daha konuşuyoduk şey gibi ortada kaldım.
Çilennkkk aldım pazardan instagrama da koydum hemen. Marketten aldıklarımıza hiç benzemiyo tadı. Ben hemen tadına bakmayı severim baktım tozlu ama piss değil attım ağzıma. ibocan ta kokusu buraya geldi dedi. Isırdığımın yarısını da ona verdim. Dedim pisti ama.
Neyse ibocanın dün stresi hat safhada. Malum kapanma arifesindeler.Yemekten hemen sonra uyudu. Sıçrayarak kalktı su istedi.
Bu arada yemeği kayınvalidede yedik. Ya patlıcan kabak kızartması yapacaktım şekerim nasıl düştü elim ayaam titredi. Neyse hazırmış Allahtan beklemedik. Yeni buzdolabı vermiştik. Kötü bahçeye koyacakmış. Len bi baktır bakalım neyi var sonra düzelmiyosa götür. Bi de kurutmalı çamaşır makinesi var onu ablamgile vermem gerekir yoksa bu onun üstüne yatar. İstemiyorum ona vermeyi zaten yeter. İboyada lafları çakıyorum bebeğin hele bi eşyalarını almaya gidicez kayınvalideyle de o zaman görsün. Bebek arabasını da onlara yükleyeyim. Hah şöyyyle. İçimin yağları eridi ya laaaa.