9 Nisan 2014 Çarşamba

Belediye çalışanı olmak...

Evet bizim sorunumuz şimdi başlıyor. Salı günü itibariyle kapanan özel idareden belediyeye geçmiş bulunmaktayız. Endişelerim var tabikisi de. Çalışma saatleri hiç uymuyor. Onlar 8.30-17.30... bizde yurdum memuru 8-17 çalışma saatleri. İşin tuhafı da hamileliğimin artık kritik dönemlerine girmeye hazırlanıyorum. Şunun şurasında 2,5 ay kaldı ve günler su gibi akıp gidiyo. Akşam çıkış saatlerimiz uymadığı için gelip gitme olaylarımız çok zor oluyor. Hadi sabahları neyse beni işe bırakıp gidiyo ama akşam asıl problem. Üffffffff...Arabayı ele geçirme zamanı geldi artıkkk... Şimdilik göbüşümden pek uzanamıyorum maaaalesef ama bebişim hele bi doğsun :) Cumartesi de mesai falan diye bişiii konuşuluyo. İnşallah öyle bir şey olmaz. 5 yıl çalışma mevzusuna gelince tüzel kişiliği sona erdiği için özel idarenin bunların devam zorunluluğu yok ama bu sefer muvafakat vermezseler? Her şeyde bir hayır vardır elbet ama benim ve oğlumun geleceği için hiç iyi olmadı işte bu. 
Sabah alarm çaldı ama uyanamadım. Saat gene erkendi Allahtanda çay falan kahvaltı hazırladım gene de :)
Dün evde oturduk Sağ Salim 2 filmini izledik. Ayyy aksiyon komedi yapıcaz diye filme inan doğru dürüst bakmadım. 
Aklımda deli sorular...