27 Haziran 2012 Çarşamba

Nane, limon kabuğu, bir tutam zencefil ...



Havalardan mıdır nedir bilmem... Soğuk algınlığı ile mücadele ediyoruz. Üşüttük büyük ihtimal..Kapı pencere açık yatıyoruz. Eşimde dün soğuk algınlığı vardı. Benim bitmek bilmeyen faranjitim. Hastaneye gidicem bakalım bugün.. E yeter gari... Faranjit öksürüğe çevirecek gibi duruyo.. Göğüs hastalıkları ve KBB'ye gidicem. Bi problem çıkmazsa tabi...İş yerinden izin aldım. Saat 14.30 gibi çıkarım burdan. 15.20'de randevu  aldık. Dün hal böyle olunca soğuk algınlığına iyi gelen nane limon yaptım... Mide bulantısı da olduğu için bebek gibi bakım yaptık anlayacağın... Yemek yedikten sonra kalktım naneyi suyla hafif kaynattım dinlenmeye aldım. Biraz ılıyınca içine bal, zencefil, limondan biraz kattım... Ekşili ekşili biraz yatıştırdı midesini... Bakalım bugün doktora gidicez... Sırf hap yutmamak için doktora gitmiyodum ama artık dayanamayacağıma karar verdim. Noktayı koydum böylece...