20 Haziran 2012 Çarşamba

Yaz Geldi...


Dukan diyetiymiş... o diyet bu diyet YALAN! yok şu kilodan ertesi sabaha bu kiloya düştüm YALAN! vücudundaki su kaybından başka bir şey değil...Tamam az yiyerek verebilirsin kilonu ama istediğin kiloya inmek hemen öyle olmaz...Tecrübeli ve her daim diyette olan birisi olarak kaslarım için spor yapmaya karar verdim..Uzun süreden beri yaptığım araştırmalarım sonucunda Hepsi Burada.com'dan  ALTİS marka koşu bandını almış bulunmaktayım..Gece saat 23.56 ben normalde derin uykuya daldığım saatlerde netin başında bunlarla uğraşıyordum... 6 taksitli olarak aldım. yaklaşık 800 TL...Bakalım faydasını görebilecek miyim? Kime sorsam alma aman alma..diyorlar...Neden diye sorduğumda ise evde yer kaplıyo ve bi süre sonra yapılmıyo deniliyo...Hadi ordan poponu kaldırıp spor yapmıyorsan benim sorunum mu? Ya da bana neden engel olmaya çalışıyorsun..Herkese İNAT aldım işte ve sonuna kadar kullanıcam. O kadar...