24 Haziran 2012 Pazar

Bir sene sonra...

Zaman hızlı bir şekilde akmaya devam ediyor. Ev dersane arası mekik dokurken ev iş arası mekik dokumaya başladım. Geçen sene temmuz ayına yaklaşırken düğün telaşı ile şaşkınlık dizboyuydu. Neyse Temmuzun ilk haftası düğünümüz oldu. Tatil falan derken aldığım güzel haberle daha bi mutlu oldum. Atamam olmuştu..artık bende iş sahibi oluvermiştim. 
Koskoca bir sene geçti hayatımdan... İçinde neler var neler... Daha başka olabilir miydi diye düşünüyorum da olabilirdi hem de çok güzel olabilirdi. Belki böylesi daha hayırlıdır benim için...
Eşim sürpriz yapacak ama daha ne olacak ip ucu vermeden devam ediyor. Açıkçası bende çok fazla üsteleme yapmıyorum. Geçen sene temmuzda evlenince doğumgünü arada kaynayıverdi. 2 temmuz evlilik 7 temmuz atamam 8 temmuz doğumgünü üstüste gelince hepsini tek çatı altında birleştirdi :) Bu sefer öyle olmayacak ama :)
Benim ne sürpriz yapacağım ise onu zamanı geldiğinde detaylıca anlatıcam... 
NOT:  Ben Sevgili Eşimi çooookk seviyorum ve hep sevmeye devam edicem...