7 Haziran 2012 Perşembe

Yemek Zamanı....


Geçen hafta cumartesi günü eşimle birlikte mantı yapmaya karar verdik :) 3 yumak olarak yaptığım hamurun tek tek katlanması bi saatimizi aldı. Bi süre sonra otomatiğe bağlasak ta 3 yumaktan sonrası çekilmezdi valla... Kalabalık olsaydık 3 yumak yerine 6 yumak bile az gelirdi... Neyse akşamına yemedik tabi :) eşim dudaklarını bükse de O gün akşamına yemeğim olduğu için buzdolabında sakladım. Geçen günde işten gelince hemen yaptım ve yemek çabucak hazır oluverdi. o kadar rahat ettim ki ... Zahmet çektiğimize değdi ama...

Yanında bol yeşillikli bir de salata yaptık ama benim olmazsa olmazlarımdan biber turşusu... Ne acı Ne tatlı tam kıvamında...
Ardına bi gün öncesinden hazırlamış olduğum kalburabastı tatlısını kesme dondurma eşliğinde yedik... kalburabastı hem hafif hem de pratik bir tatlı... Dondurmaya sözümüz yok zaten...Tatlının tarifini ilerleyen zamanlarda ayrıntılı bi şekilde vericem...
                                                                         



Ta ta ta taaaaaammm!!!!
Mevsimin ilk karpuzunu sizinle paylaşmak istedim... Ufak bir karpuz olmasına rağmen bi karpuz o kadar mı tatlı olur... 

O kadar yedikten sonra eşimle birlikte şööööyle bi gezintiye çıktık... Parkta oturduk dolaştık sonra suyun kenarındaki gelinciklerin rengine hayran oldum. Anı ölümsüzleştirdim :)