28 Haziran 2012 Perşembe

NOT:



Dün eşimle birlikte doktora gittik. Göğüs filminde bir şey çıkmadı. Hatta tertemizdi :) Maşallah... Faranjit olduğu için ılık şeyler içmemi tavsiye etti. Adaçayı iyi geliyormuş faranjite. Neyse ilaç yazdı bi kaç tane.Sinecod, benical ve arveles... Dün içtim bi tane.. Benical'i artık eczaneden istediğin zaman gidip alamıyormuşsun. Çünkü içinde bulunan etken madde seni uyuşturuyor ve uyutuyo o yüzden... Sabah içmicem o yüzden ben.. Yoksa masamın başında uyur kalırım. Nescafe yaptım kendime birazdan onu içicem :)
Dün akşam balkona masa ve tabure aldık.. Onların fotolarını da çekip koyucam...
Bugünün akşam menüsü etli yaprak sarması :) Hiç üşenmeden teeekk tek sardım...onu da akşam fotosunu çekip koyarım bi güzel..Dün starda başlayan İbreti ailem diye bi dizi izledim.. Fena değildi eğlenceliydi ama eşim saçma buldu... İzlerken sonra içtiği haplardan ötürü uyuyakaldı..Ben gene izledim:)
Şimdilik bu kadar bi tane hapım var onu içeyim kurtulayım :)